השכרת יאכטות בתל אביב

השכרת יאכטות בתל אביב לחובבי שייט ולמי שרוצים בנופש מיוחד שקרוב למרכז, השכרת יאכטות תל אביב מיועדת בדיוק לכך – לשייט, לנופש או לספורט ימי. במרינה בתל אביב מגוון אפשרויות להשכרת יאכטות, שניתן לשכור או לזמן קצר, החל בשעה או שעה וחצי של סיור חופים, או למשך זמן ארוך, אפילו מהבוקר עד הערב. כמו כן אפשר לשכור יאכטות להפלגות ארוכות. היאכטות העוגנות בנמל מתוחזקות עם כל הרישיונות הדרושים, וכך מתאפשר לכם לצאת להפלגה ביאכטה ועם זה לחסוך בהוצאות האחזקה היקרות.

השכרת יאכטות תל אביב מספקת שלל פעילויות למי שרוצים לבלות חופשה מיוחדת הכי קרוב למרכז העיר – בנמל תל אביב פעילויות רבות שקשורות לשייט ולים, כגון סיורים ביאכטות, תחרויות שייט ועוד. בתקופות של ימי חג וחופשים העירייה מארגנת אירועים בנמל, ביניהם דוכנים, ירידים ושלל פעילויות. המיקום האטרקטיבי של הנמל מספק אפשרויות בילוי למשפחות, לזוגות ולכל מי שרוצה ליהנות מיום יפה על המים.

יש כמה דרכים לבלות על יאכטה בתל אביב – לצאת לשייט עם סקיפר, שאחראי על השטת היאכטה ולעתים גם על הדרכה והסברים במהלך השייט. מהנמל אפשר לצאת לסיור חופים, שכולל לרוב שייט מול אתרים היסטוריים לאורך קו החוף. לעגון עם היאכטה ולהתענג על כמה שעות של שמש ואוויר צח במשך היום. לשכור יאכטה למסיבה בלב ים עם חברים, משקאות וברביקיו, או להעביר את הזמן בשיזוף וסלפי. לבלות במסיבה משפחתית שכוללת ארוחה ואטרקציות. עם יאכטה אפשר לצאת ליום כיף או למספר שעות התרעננות מהעבודה. חובבי ספורט יכולים ליהנות משייט ספורטיבי, כגון דייג  בשעות הבוקר או הערב, או להשתתף בתחרות יאכטות שיוצאות מנמל תל אביב.

המרינה בתל אביב קרובה לכיכר אתרים ולאזורים מרכזיים. בשטח הנמל חנויות לחובבי ספורט ימי, מועדוני צלילה ומועדוני סקיפרים ויאכטות, שבהם שייטים ובעלי יאכטות יכולים לבלות עם חברים חובבי ים ואפילו לצרף את המשפחות לטיולים ולאירועים חברתיים. במועדוני השייט בתי ספר לסקיפרים, לקבלת תעודת שייט – בקורסים ליאכטות מסלולים לקבלת סוגי רישיונות שונים במקצת, להשטת כלי שייט, בהתאם לגודל היאכטה ותנאים נוספים. עם זה, השכרת יאכטות בתל אביב מאפשרת גם למי שלא מחזיק בתעודת שייט, ליהנות מההפלגה על יאכטה מתוחזקת ומהודרת.

לפני השכרת יאכטה בתל אביב יש כמה פרטים שחשוב לבדוק: לתאם מראש את מספר האנשים שמצטרפים לשייט – כיוון שחברת היאכטות משכירה אותן בהתאם לדגם ולגודל, יאכטות בינוניות לקבוצות קטנות, יאכטות גדולות לקבוצות של 50 אנשים ויותר, מומלץ לשכור יאכטה בהתאם לגודל הקבוצה. ציוד ליאכטה – יאכטות להשכרה מצוידות להפלגה, אבל אפשר לשדרג עם כיבוד או ציוד לשיזוף ולספורט. כמו כן, השכרת יאכטות תל אביב כוללת חבילות שייט, שמתאימות למגוון בילויים מהנים במרחבי הים, מתוכן אפשר לבחור את חבילת שייט היאכטה המתאימה.

לשטף:
בלוג זה מבוסס על בינה מלאכותית ולא נועד בשום צורה להחליף ייעוץ פיננסי מקצועי מוסמך המכיר את המצב הכלכלי האישי שלך. במידה והינך זקוק לייעוץ מקצועי, פנה לקבלת עזרה מיועץ מקצועי לבחירתך . בעל האתר זה מתנער מכל אחריות לנזקים או הפסדים שעשויים להיגרם כתוצאה מהסתמכות על המידע המופיע באתר זה, או מקישורי  שותפים כלשהם שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומרים הכלולים באתר זה אסור.