יאכטה למסיבת רווקות

לוגו YACHTLV
לוגו YACHTLV

השכרת יאכטה למסיבת רווקות בתל אביב

השכרת יאכטה למסיבת רווקות עם יאכט וי אל וי, חוויית שייט בלתי נשכחת מול חופי תל אביב

השכרת יאכטה למסיבת רווקות רק ביאכט טי אל וי – YACHTLV תל אביב

יאכטות מפנקות ממתינות ברציף במרינה תל אביב, אתם מוזמנים להנות מהבריזה ואנשים יקרים לך במסיבה על יאכטה

מרינה תל אביב: עליזר פרי 14 תל אביב

טלפון: 050-604-1122

ארגון מסיבת רווקים על יאכטה בחמישה צעדים

עזור לחבר שלך לומר שלום לחיי הרווקות עם מסיבה מיוחדת במינה- מסיבת רווקים על יאכטה. ארגון מסיבה כזו לא צריך להיות מפחיד או קשה. דמיין את החתן וכל החבורה מפליגים יחד בים התיכון ונהנים מהאווירה המיוחדת של הכחול הגדול. תוסיף לזה טבילה בים, שיזוף בשמש והנה לך יום מושלם לחבר שמתחתן ולכל החבר'ה. אם זו הפעם הראשונה שלך בארגון אירוע מסוג זה הכנו לך תוכנית מסודרת לארגון מסיבת רווקים בלתי נשכחת בחמישה צעדים בלבד.

צעד ראשון – השכרת יאכטה

השלב הראשון בכל מסיבה מוצלחת הוא מיקום מצוין לחגיגה ובהשכרת יאכטה בהחלט סגרת את הפינה. היאכטות שלנו מפנקות ויוקרתיות, ואפשר להזמין מאיתנו הפלגה ממרינה תל אביב למספר שעות או אפילו ללילה. יאכטה היא לוקיישן מושלם להכין את החתן והחברים לחגיגה המתקרבת, זה רק אתם בלב ים, פרטיות מלאה וזמן לגיבוש איכותי. כל מה שאתה צריך זה ליצור איתנו קשר ולהזמין תאריך שבו כולם פנויים. המידע שאנחנו צריכים הוא מספר הנוסעים וכמה שעות תרצו להפליג בים. לפי זמן ההפלגה ומספר המשתתפים נוכל לומר לכם את המחיר להשכרה. כשהתשלום מתחלק בין כל המשתתפים העלויות יורדות ואפשר להוסיף עוד פינוקים להמשך. אז מיקום יש. מה עכשיו? עכשיו זה הזמן להחליט אילו דברים החתן ואתם אוהבים לעשות…

צעד שני- תכנון זמנים ופעילויות

חוץ מלוקיישן מרהיב צריך גם רעיונות לבידור וחגיגות. יש כאלו שהולכים על שייט בגדול, מזמינים את היאכטה להפלגה ללילה או לשני לילות ומבלים סוף שבוע בים  (כמו לטוס לחול בלי כרטיסי הטיסה והמזוודות). האופציה הסולידית יותר היא לארגן יום בתל אביב שבו עוברים כמה תחנות.
 את היאכטה אפשר להזמין לשעות הבוקר ולהיכנס לאווירה עם בירות וצחוקים על הסיפון ואז להמשיך לרביצה על החוף, מסעדה, מסיבת גג או כל דבר שהחתן אוהב לעשות.
אופציה נוספת היא  לתכנן את ההפלגה למשך אחר הצהריים ולהנות משקיעה מרהיבה על היאכטה. ואז להמשיך את הכיף ביבשה בביקור להפי הוואר בפאב שהוא אוהב. שייט מיאכטה בתל אביב נותן לכם המון אפשרויות ליום מלא בחוויות ותחנות.

צעד שלישי- אוכל ומשקאות

עם שותים שטים! במסיבת רווקים על יאכטה יש לכם סקיפר שאחראי להפלגה ולבטיחות, כדי שאתם תתפנו לכל החגיגות. בעניין האוכל והשתייה אין הרבה מה לסבך עניינים- בחרו את המשקה האלכוהולי המועדף עליכם ועוד כמה משקאות איכותיים והזמינו כמה ארגזים. אפשר להביא לכל היאכטות שלנו אוכל ומשקאות שהבאתם מהבית, זה יכול להוזיל עלויות. אם יש לך הרבה דברים על  הראש, בקש מאיתנו ואנחנו נשמח לארגן עבורכם משקאות וקייטרינג.

צעד רביעי- הכנות אחרונות

זה החלק הכיפי והמעניין- האקסטרות המסיבתיות שישמחו את כולם.
הראשון והחשוב מכולם הוא כמובן פלייליסט עם מוזיקה אהובה- ביאכטה שהשכרתם למסיבת
רווקים יש מערכת עם סאונד מושלם למרחבים. ותלוי בסגנון שלכם תוכלו להרים את מצב הרוח עם תלבושות ואביזרי מסיבות שיוסיפו צבע לתמונות. לא לשכוח להזכיר לכולם לבוא עם בגדי ים, קרם הגנה, מגבת ומשקפי שמש.  זה לא כיף לרקוד בחתונה עם גב שרוף.

צעד חמישי ואחרון- הפלגה מהנה  

היום המרגש הגיע. נפגש במרינה תל אביב, תוכלו להגיע אלינו בלימוזינה או באופניים זה לא משנה לנו כל עוד אתם באים עם מצב רוח טוב. בהשכרת יאכטה למסיבת רווקים הבטחת לחתן חוויה מרגשת ומגבשת עם החברים. היאכטות שלנו הן חדישות, מרווחות ומאובזרות בכל הציוד הדרוש כדי שתהיה לכם הפלגה נוחה ומהנה. בכל שאלה ובקשה- נשמח לעזור לך לארגן לכם חוויה ייחודית ומהנה בהתאמה אישית.

לשטף:

בלוג זה מבוסס על בינה מלאכותית ולא נועד בשום צורה להחליף ייעוץ פיננסי מקצועי מוסמך המכיר את המצב הכלכלי האישי שלך. במידה והינך זקוק לייעוץ מקצועי, פנה לקבלת עזרה מיועץ מקצועי לבחירתך . שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומרים הכלולים באתר זה אסור.