הפלגות דייג בתל אביב

הפלגות דייג בתל אביב

אחרי שבוע עבודה עמוס כול מה שיש לך בראש זה לצאת לסופשבוע, לפגוש חברים, להירגע ולהנות. אנחנו כאן כדי להציע לך אופציה שאולי עוד לא חשבת עליה–הפלגת דייג בתל אביב.  לצאת לכמה שעות לים הפתוח, להנות מחוויה שהיא ספורטיבית ומרגיעה כאחד, ועל הדרך להנות מהשמש והגלים, עם חברים או עם המשפחה. השילוב של האוויר הפתוח, האדרנלין של הדייג, והחוויה של לבלות עם אנשים
אהובים ביאכטה מפנקת מבטיח חוויה שלא תשכחו.

הפלגת דייג – לא רק למקצוענים

הרבה אנשים חושבים שצריך להיות דייג מומחה כדי לצאת להפלגת דייג. אז אנחנו כאן כדי לתקן את הטעות: הפלגות הדייג שלנו מיועדות גם לדייגים חובבים המעוניינים לצאת יחד לפעילות האהובה עליהם, וכמובן, גם מי שלא התנסה בדייג מעולם ייהנה מחוויה יוצאת הדופן הזו. בהפלגה איתנו ילוו אתכם סקיפרים מנוסים שמכירים היטב את עולם הדייג, ואת הטכניקות והמקומות הטובים לדוג בהם, ותקבלו מאיתנו את הציוד וההדרכה שיבטיחו לכם חוויה בטוחה וכיפית. 

אז מה בעצם עושים בהפלגת דייג?

ישנן כמה טכניקות מוכרות אותן מלמדים בהפלגות הדייג. ביניהן בולוס, דייג שמתבצע בעזרת פיתיונות באזור די עמוק בים ובאמצעות עגינה וחכה.
שיטת טרולינג, שכוללת דייג תוך כדי שייט שמתבצעת בו גרירת פיתיונות, או שיטה בשם ג'יגינג, דייג בעומק. כיום הפלגות דייג עדיין מתבצעות עם ציוד שנחשב ״מסורתי״ ולא מתוחכם. שימוש בחכה ידנית מרגיש אותנטי וגורם לנו להרגיש מהו דייג אמיתי. עם זאת, יש גם שימוש רחב בשיטות וציוד חדישים. לדוגמא, יש שיטות דייג שאינן כוללות שימוש בפיתיון חי, אלא בבובות סיליקון שמדמות צורת שחייה של דג ומזמינות את הדגים אליהן. נעשה גם שימוש בציוד דייג משוכלל, חכות טלסקופיות, סונרים שונים שמהווים אמצעי זיהוי לריכוזי דגים מתחת המים ועוד.  את כול הציוד, הפיתיונות וההדרכה תקבלו מהצוות המקצועי שלנו, וכול מה שיישאר לכם זה להשליך חכה ולתפוס את השלל. לוקוס, טונה או פלמידה הם רק חלק מדגי המטרה שתוכלו לדוג בהפלגות שלנו. ולא לשכוח את הדובדבן שבקצפת, להגיע הביתה ולזרוק לגריל דג טרי – שאתם תפסתם!

לא רק דייג – ההפלגה היא חוויה בפני עצמה. 

בין כול החכות והפיתיונות אסור לנו לשכוח את חווית ההפלגה עצמה. חברת "עולם השייט"
 מציעה לכם מגוון רחב של אפשרויות, החל מבחירה ביאכטה מפוארת, דרך סירות קטמרן או סירות ממונעות. הרעיון הוא להתאים את ההפלגה לאופי המשתתפים ובתקציב המותאם לכל כיס.  היאכטות שלנו מאובזרות ונוחות, ויאפשרו לכם להנות, מלבד הדייג, מחוויית הפלגה של שיזוף על הסיפון, מוזיקה, אוכל ושתייה לבחירתכם, או סתם להנות מהשקט והרוגע של הים.

הפלגת דייג בתל אביב – גם עם המשפחה

הפלגת הדייג היא גם אופציה מדהימה לפעילות משפחתית. החוויה והאתגר שבדיג יביאו לחוויה משפחתית משותפת שלא תשכחו במהרה. הקטנטנים ייהנו מכול רגע על הסיפון, יתלהבו ממראה להקות הדגים השוחות ליד היאכטה, וכשתוסיפו לכך שתייה, נשנושים ומוסיקה, מבטיחים לכם שלא תרצו שהיום ייגמר…

תאמינו או לא, זה גם ספורט.

הפלגות הדייג שלנו יאתגרו גם את הספורטיביים והאקטיביים מבינכם. הוצאת דג גדול מהים דורשת הוצאת אנרגיה רבה ומערבת את כל קבוצות השרירים. בהפלגות הדייג שלנו תוכלו לאתגר את הגוף ולהרגיע את המחשבה. ולאחר שתתעייפו מתפיסת הדג, תתרווחו על הסיפון עם שתייה ביד.

להתרחק מהעיר – ליום של שלווה

אנחנו מזמינים להגיע להפלגת דייג בתל אביב. להשאיר את העיר מאחוריכם, לעלות על הסיפון, לצאת לים, להנות מהחברה, האוויר והשמש, לאתגר את עצמכם בחוויית הדייג, ופשוט להנות מיום קצת אחר, כיפי ומרגיע, בין הגלים. 

לשטף:

בלוג זה מבוסס על בינה מלאכותית ולא נועד בשום צורה להחליף ייעוץ פיננסי מקצועי מוסמך המכיר את המצב הכלכלי האישי שלך. במידה והינך זקוק לייעוץ מקצועי, פנה לקבלת עזרה מיועץ מקצועי לבחירתך . שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומרים הכלולים באתר זה אסור.