השכרת יאכטה המלצות

תמיד קרא בקשר היתרונות בעבודה מול סוכנות כוללים את העובדה שבמקרה של בעיות כלשהן, הסוכנות נושאת

באחריות כלפיך, והחוק העיקרי בפתרון סכסוכים יהיה החוק להגנת זכויות הצרכן מס

לאחר שביצעת את כל הבקשה בדואר או בטלפון, תקבל במהירות רבה מענה הכולל את כל לוח ההצעות על פי הפרמטרים שצוינו מכלל חברות השייט. בנוסף, הסוכנות, ככלל, מציעה הנחות ובונוסים אחרים ללקוחות קבועים, שלא תקבלו בפנייה ישירה לבעלי ספינות חדשות בכל פעם.

אם כתוצאה מהחיפוש בכל זאת החלטת להזמין סירה ישירות מחברת השייט )כלומר בחרת באפשרות הראשונה(, אז הדבר הראשון שאתה צריך לשים לב אליו הוא שלמות המידע שנמסר, מהירות התגובה של המנהלים, ועד כמה הם מבינים אותך ומציעים בדיוק את מה שאתה מבקש. עלינו להיות מודעים לכך שחברות זרות לא תמיד מגיבות למכתבים במהירות כפי שהיינו רוצים. לעיתים ניתן לצפות לתגובה מספרד, איטליה, צרפת תוך יום-יומיים. אך לשם הדוגמה ביוון האזורית, סיציליה, האיים הקנריים, הבלארים ואסיה, ככלל, לא ממהרות זה לא חל על ארצות הברית או אוסטרליה, שממנה התשובות בדרך כלל מגיעות מהר מאוד.

אם אין תשובה במשך יותר מיממה, עליכם להתקשר טלפונית ולברר את הסיבה, אם השיחה לא עוזרת, כדאי לסרב לעבוד עם חברה כזו.

אז בחרתם את הדרך שבה אתם מזמינים את הסירה שלכם. כעת, יחד עם בקשת ההזמנה שלך, עליך לשלוח לחברה עותק של המסמך שלך לזכות הפעלת היאכטה.

יש להבין שלמרות כל החוקים והאחרים, ההחלטה הסופית בנושא הסירה בכל מקרה שייכת לחברת השייט. כל חברת שייט מחויבת בתנאיי הביטוח וההתחייבויות כלפי השוכר הבא שלה, כך שהיא יכולה לסרב לך אם היא אינה בטוחה לגבי הכישורים שלך.

כמו כן, אל תשכח כי בתור סקיפר אתה נושא באחריות מנהלית ופלילית הן לצוותך והן לצדדים שלישיים.

לאחר שהחלטת על המקום, החברה והסירה, אתה ממשיך להזמין את היאכטה. יש הבדל בין ההחלטה לבין ההזמנה עצמה. לפני שתשלם עבור השכרת היאכטות, תקבל זמן בין 3 ל -7 ימי עבודה על מנת להסדיר את כל הפורמליות ולהבהיר את הפרטים. זכרו, חברות שייט שונות מגישות את הצעות המחיר שלהן אחרת.

לאחר שהתמודדת עם הדברים הקטנים, עליך לבצע תשלום מראש בסכום של 30% עד 50%, כדי לשלם סופית עבור הסירה לא יאוחר מהתקופה הנקובה בהסכם השכירות. שימו לב שבכל המקרים ובכל הסוכנויות התשלום מראש אינו ניתן להחזר! אם אתה מחליט לבטל את ההשכרה, בהתאם לתקופה שנותרה לפני תחילת השכרת היאכטה, אתה יכול לאבד את התשלום מראש ואת העלות המלאה של ההשכרה. רק במקרים נדירים ניתן לדחות את חוזה השכירות למועד מאוחר יותר ולא להפסיד כסף.

בכל אפשרות להזמנה, עליכם לבקש הסכם שייט מראש ולקרוא אותו בשלווה בבית. אם אתם מתכננים מעברים "לא סטנדרטיים" – למשל, אתם מצפים לעזוב את המים הטריטוריאליים, אז הקפידו לבדוק עם החברה את איזור הניווט המותר.

קבלת היאכטה והפקדה

קבלת הסירה מורכבת ממספר שלבים: הניירת בפועל, תשלום ביטוח או פיקדון, והצ'ק-אין קבלה טכנית( של היאכטה עצמה. לאחר שהזמנתם ושילמתם עבור הסירה, לרוב תצטרכו לשלם עבור האפשרויות שנבחרו באתר. יחד עם זאת, רצוי שיהיה איתך עותק של ההתכתבות שלך עם כל המחירים המשא ומתן. כדאי גם להחליט מראש כיצד אתם מתכננים להמשיך עם ההפקדה. אנו לא ממליצים להשאיר פיקדון במזומן, כרטיס אשראי מתאים ביותר לכך, נכון לעכשיו כרגע כמעט כל הבנקים מנפיקים כרטיסים עם מגבלה של 3-5 אלף יורו.

בעת קבלת הסירה, עליך לשאול מיד את כל השאלות שעולות לך. חובה לבדוק את המפרשים, )לעיתים קרובות יש להם קרעים על הלופים(, עליכם לבדוק היטב את פעולתם של כל האלקטרוניקה, להבהיר היכן נמצאים חלקי החילוף למנוע, הרפסודה וציוד הצלת החיים, לוודא שיש לכם את המספר הנכון של מעילי הצלה. אם אתה מוצא פגמים כלשהם, עליך להוסיף אותם לרשימת הבדיקה. אנו ממליצים גם לצלם את המתחם עם קבלתו. כמו כן, מומלץ לצלול על מנת לבדוק את החלק התת ימי בגוף הסירה )מומלץ להשתמש במצלמה לצילום תת-ימי(, כך שתוכלו לוודא שלא ירשתם שריטות מההשכרה האחרונה.

למתחילים תמיד קשה לזכור מהפעם הראשונה מה נמצא איפה, אז תכתוב מיד הכל בפנקס רשימות, או שתצלם עם הטלפון או המצלמה שלך. תאמין לנו, זה יקל מאוד עליך בעתיד. כשי לפשט מאוד את הליך הקבלה, כדאי להכין את רשימת הבדיקה המפורטת ביותר ולשכפל בה את כל השמות.

בדרך כלל, כששוכרים סירה לשייט, חברת השייט מנסה להשלים את כל הפורמליות במהירות האפשרית, מהסיבה שיש עומס רב. עם זאת, עליכם לזכור כי העומס של הצוות איננו סיבה שבגינה אנו נקח את הסירה בצורה גרועה.

ביטוח

זהו מקרה נדיר כאשר הסקיפר בודק היטב את זמינות הביטוח, את תקופת תוקפו… כידוע כמעט אף אחד אינו קורא את תנאי הביטוח. לעיתים קרובות מאוד בסירה אין אפילו את המסמכים המקוריים, ישנם עותקים שחורים-לבנים בתיקייה, אך עליכם להבין כי אתם ורק אתם הנושאים בכל האחריות לחיי ובריאות הצוות, לבטיחות הסירה, והסובבים אותך. לעיתים קרובות הסירה מבוטחת למינימום, ללא מפרשים וציוד נוסף. היאכטה מבוטחת בהכרח מפני נזק לצדדים שלישיים, אך סכום הביטוח הוא לרוב המינימום המותר..

אבל! נוכחות ביטוח כלשהו לא שולל את זה שצריך לדאוג לסירה.

אם אכן קיים אירוע שיש צורך בביטוח, עליך להודיע על כך מיד לחברת השייט ולבצע את הוראותיהן. ככלל, הסירה בה אתם מפליגים היא "על פי לוח הזמנים", כבר נמסרה ללקוח הבא, ולכן החברה צריכה להכין הכל לתיקוני חירום כדי לא לעכב את הלקוח הבא.

סכסוכים עם משלוח יאכטות

כאשר מסירת הסירה, כל הסכסוכים, בדרך כלל, קשורים לתקלות ועם אומדן עלות התיקונים. אל תסתיר את הנזק במהלך מסירת הסירה, הם עדיין מבחינים ברוב המקרים בנזקים. אל תסתיר שריטות קטנות, מפרשים קרועים וכו׳. חברות השייט נוטות יותר לסלוח או לספור לפחות, אם כל הנזק מוצג באופן מיידי. אל תשכח שלעתים קרובות ניתן לחשב במקום לתקן את עלות ההחלפה המלאה ליחידה חדשה – אך כמעט תמיד זהו נושא לדיון. יתר על כן, אף אחד לא מפריע לך לקנות ולהחליף חלק שבור בעצמך. במיוחד אם לא ביטחת את הפיקדון, אלא השארת אותו.

אל תשכח שאנשים רגילים עובדים שם, הם יכולים לשכוח משריטות ופגמים קלים שהיו בקבלת הסירה, לכן כשמקבלים את הסירה, אני חוזר ואומר, אנו ממליצים למלא את כל הדברים ברשימה או לצלם .

שים לב שבכל מקרה, לחברת השייט אין זכות למשוך את ההפקדה כולה או את חלקה ללא הסכמתך. לכל הפחות, עליכם לשים את ידכם על חשבונית לתיקון, שתציין את עלות העבודה והחלפים. לעיתים קרובות, הסקיפרים זועמים על עלות התיקונים המצוינים במסמכים, אך אל תשכח כי סירה שנמסרה ביום מסוים לרוב צריכה לצאת לים למחרת, ולחברה אין אפשרות להמתין למשלוח של חלקי חילוף זולים אז היא מנסה למצוא אפשרות תיקון זולה יותר. בכל מקרה, יהיה עליכם לשלם עבור דחיפותם של תיקונים כאלה.

ולסיום, הרשו לי להזכיר לכם כמה כללים כלליים: כשמתכוננים לטיול, אל תשכחו מהצורך בקבלת אשרות.

בבקשה לביטוח רפואי, חובה ליידע את חברת הביטוח ו/או מתווך הביטוח כי תעסוק בשייט יאכטות. ביטוח כזה עולה בממוצע כפליים מהרגיל, אך אם קורה לכם משהו על המים הרחק מהחוף, זה יכסה את עלות הפינוי שלכם, ולא יהיה שאלות על התשלום.

לשטף:

בלוג זה מבוסס על בינה מלאכותית ולא נועד בשום צורה להחליף ייעוץ פיננסי מקצועי מוסמך המכיר את המצב הכלכלי האישי שלך. במידה והינך זקוק לייעוץ מקצועי, פנה לקבלת עזרה מיועץ מקצועי לבחירתך . שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומרים הכלולים באתר זה אסור.