משט יום העצמאות

גם השנה יצא לדרך משט יום העצמאות המסורתי בחסות הפורום ״קידום השייט ומרינה הרצליה״.כמו בכל שנה השתתפו כ150 כלי שייט במשט שהתקיים לאורך חופי תל אביב יפו והרצליה.ניקודת הזינוק נקבעה מול מעגן רידינג, לאורך החוף, ומשם ליפו וחזרה עד הרצליה.
כלי השיט אשר השתתפו נשאו דגל ישראל, ובנוסף אליו גם את "הדגל הכחול״, המייצג אחריות סביבתית חברתית, וולונטרית ובינלאומית, לשמירה על הסביבה הימית. 
מזג האוויר היה מושלם לשייט, ויאכטות מכל סוג וסירות שונות יצאו יחד לשייט ביום שימשי עם רוח מעולה לשייט מפרשים. כמו כן לאורך המשט חווינו גם את מטס יום העצמאות של חיל האוויר והמטוסים חלפו מעל כלי שייט בגובה נמוך במיוחד מה שהיה מחזה מרהיב לכבוד האירוע.
האירועים מהסוג הזה מקדמים מאוד את תחום השייט בישראל, ויוצרים קשרים חזקים יותר בין אנשי הים והשייט. חבל שאין יותר פעילויות מהסוג הזה ביום-יום אשר יוצרות שייט משותף.

לשטף:

בלוג זה מבוסס על בינה מלאכותית ולא נועד בשום צורה להחליף ייעוץ פיננסי מקצועי מוסמך המכיר את המצב הכלכלי האישי שלך. במידה והינך זקוק לייעוץ מקצועי, פנה לקבלת עזרה מיועץ מקצועי לבחירתך . שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומרים הכלולים באתר זה אסור.